Victron Energy Smart BMS CL 12-100

Obrázek
Speciálně navržen pro použití ve vozidlech a lodích s 12V DC instalací. Maximální proud 100A. Battery Management system BMS BMS slouží k připojení 12,8V Victron LiFePO4 (LFP) bat...Zobrazit více +
Není skladem
Osobně v prodejně:na dotazPřepravní společností:na dotaz
4 319,30 Kč 3 569,67 Kč bez DPH
Cena po registraci:4 103,40 Kč s DPH
Kód06477
Speciálně navržen pro použití ve vozidlech a lodích s 12V DC instalací. Maximální proud 100A. Battery Management system BMS BMS slouží k připojení 12,8V Victron LiFePO4 (LFP) baterií do systému. Paralelně lze připojit až 5 baterií. BMS lze použít jako on/off vypínač systému. Ochrana alternátoru a baterie Vstupní proud je elektronicky omezen na přibližně 90% jmenovité hodnoty pojistky. Například pojistka 100A omezí vstupní proud na přibližně 90A. Výběr správné pojistky: a. Ochrání LFP baterii před nadměrným nabíjecím proudem (důležité v případě LFP baterie s nízkou kapacitou). b. Ochrání alternátor před přetížením v případě LFP baterie s vysokou kapacitou (většina alternátorů 12V se přehřeje a selže, pokud běží při maximálním výkonu po dobu delší než 5 minut). Ochrana startovací baterie Tato funkce je podobná jako u Cyrix Battery Combiner nebo Argo FET Battery Isolator. Proud může do LFP baterie protékat, pouze pokud vstupní napětí (napětí startovací baterie) překročí 13V. Proud nemůže protékat zpět z LFP baterie do startovací baterie, čímž zabraňuje možnému poškození LFP baterie v důsledku nadměrného vybití. Ochrana Li-ion baterie Nadměrné vstupní napětí a napěťové špičky jsou regulovány na bezpečnou úroveň. Smart BMS CL přestane nabíjet v případě přepětí nebo přehřátí článku. Má tři výstupy podobné miniBMS: Výstup pro odpojení zátěže Na výstupu pro zátěže je normálně napětí a v případě hrozícího podpětí článku se odpojí (výchozí hodnota je 2,8 V / článek, nastavitelná mezi 2,6 V a 2,8 V na článek). Maximální proud: 10 mA. Výstup Load lze použít k ovládání vstupu Ochrany baterie Battery Protect, měniče, DC-DC převodníku nebo jiných zátěží. Výstup pro pre-alarm Výstup pre-alarm lze použít jako varování, když je napětí baterie nízké, a sepne krátce před deaktivací výstupu odpojení zátěže kvůli nedostatečnému napětí článku. Výstup pre-alarm lze použít k ovládání relé, LED nebo bzučáku. Může být konfigurován jako nepřetržitý nebo přerušovaný signál. Výstup pre-alarm je normálně vypnutý a zapne se v případě hrozícího podpětí článku (výchozí hodnota 3,1 V / článek, nastavitelný mezi 2,85 V a 3,15 V na článek). Maximální proud: 1A (není chráněn proti zkratu) Minimální zpoždění mezi sepnutím pre-alarm výstupu a odpojením zátěže je 30 sekund. Výstup pro odpojení nabíjení Výstup pro nabíjení je normálně aktivní a v případě hrozícího přepětí nebo přehřátí se deaktivuje. Maximální proud: 10 mA. Výstup nabíjení není vhodný pro napájení induní zátěže, jako je například cívka relé, nebo stykače. Výstup pro nabíjení lze použít k ovládání: Dálkové zapnutí / vypnutí nabíječky, relé Cyrix-Li-Charge, propojovač baterií Cyrix-Li-ct. (Poznámka: v některých případech bude zapotřebí propojovací kabel, viz příručka.) Dálkové ovládání on/off Dálkové ovládání on/off řídí nabíjení pomocí alternátoru. Pokud je vypnuto, nabíjení pomocí alternátoru je deaktivováno, zatímco funkce BMS zůstane aktivní, takže všechny zátěže a nabíječky mohou pokračovat v práci bez ohledu na stav vzdáleného ovládání. Pokud je “system on/off switch” vypnutý pomocí aplikace VictronConnect, funkce BMS bude také vypnuta. Konektor obsahuje dva kontakty: Remote L a Remote H. Vypínač nebo kontakty relé se připojují nezi H a L kontakty. Alternativně lze BMS zapnout připojením kontaktu H k plus pólu, nebo kontakt L k mínus pólu baterie. Ochrana zapalování BMS neobsahuje relé, ale MOSFET spínače, které nejiskří a nevytváří napěťové špičky. Další podrobné informace naleznete v přiloženém technickém listu.
Detail
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše